Document
Document דף הבית עלינו
August 15 , 2022 10:01
קטגוריות תגיות בלוגים עלינו צור קשר
עלינו

עלינו

למה קידום העסק לפי אזור היא הכרחית ?

קידום לפי אזור היא אסטרטגיה המשמשת לקידום עסק באזור מסוים. ניתן לעשות זאת בערוצים שונים כגון פורטלים.ישנם יתרונות שונים של קידום לפי אזור לעסקים . אחד היתרונות החשובים ביותר הוא שהוא עוזר במיקוד ללקוחות שיש להם סיכוי גבוה יותר לקנות את המוצר או השירות . יתרון נוסף של אסטרטגיה זו הוא שהיא מסייעת בבניית זהות מותג בקרב לקוחות, אשר בתורה מובילה להגברת נאמנות הלקוחות.
קידום הוא חלק הכרחי בכל עסק. זהו האמצעי שבו חברה יכולה להגיע לקהל היעד שלה ולהעמיד את המוצר שלה מולם. ניתן לעשות זאת בדרכים רבות, אך הנפוצות ביותר הן באמצעות פרסום, יחסי ציבור או אירועים.

קידום לפי אזור:
- קמפיינים פרסומיים מכוונים לרוב לאזורים ספציפיים בהם המוצר נמכר או בהם יש ביקוש גבוה אליו. לדוגמה, אם המוצר נמכר באזור אחד אך לא אחר, מסעות פרסום יתמקדו באזור זה.
- קמפיינים של יחסי ציבור ממוקדים בדרך כלל לאזורים ספציפיים עבור כלי התקשורת המקומיים וערוצי המדיה החברתית שלהם כדי לקדם את המוצרים והשירותים של החברה. המטרה של קמפיין מסוג זה היא להשיג הכרה במותג החברה ולהגדיל את המכירות.
בחלק זה נסקור כיצד לקדם עסק באזורים שונים.

1. בצפון אמריקה, צורת הפרסום הפופולרית ביותר היא מודעות טלוויזיה ומודעות רדיו. הזמן הטוב ביותר לשדר את המודעות הללו הוא בשעות הפריים טיים שבהן יש סיכוי גבוה יותר שאנשים יצפו בטלוויזיה או מאזינים לרדיו. המודעות צריכות להיות קליטות ובעלות קריאה ברורה לפעולה שאומרת לצופים או למאזינים מה עליהם לעשות הלאה (למשל, לבקר באתר האינטרנט שלך).

2. באירופה, צורת הפרסום הפופולרית ביותר היא מדיה מודפסת כמו עיתונים ומגזינים. הזמן הטוב ביותר לפרסם באמצעי התקשורת הללו הוא בשעות הבוקר כאשר אנשים קוראים את העיתונים שלהם בדרכם לעבודה או בבית לפני השינה כשהמגזין האהוב עליהם פתוח על שולחן הקפה ומוכן להם.

3. בישראל שיטה קצת שונה רוב האנשים שרוצים לקנות או לחפש אחרי ``מוצר`` דבר ראשון הם ניגשים לגוגל , אז זוהי דרך שמישמה ופופולרית , לכן שו השיטה הכי משתלמת בישראל .
שאלות נפוצות על שלבי הקידום !

למה תוכן הדף הוא בסיס לקידום הדף , מותג או מוצר שאנו מקדמים?

משתמשים ישתפו בקלות ויקשרו לתוכן באיכות גבוהה. מסיבה זו שיווק באמצעות תוכן הוא מרכיב מכריע באסטרטגיית SEO.

האם בדיקת האתר היא דבר חשוב מאוד ?

האתר צריך להיות ידידותי למשתמש כאשר הוא נגיש ממחשבים שולחניים כמו גם ממכשירים ניידים. השימושיות לסמארטפונים הפכה להיות חשובה מאוד. עדות לעובדה זו מסופקת על ידי מחקרים על התנהגות משתמשים ומספר ההמלצות החדשות שסופקו מגוגל בחודשים האחרונים.

למה מילות מפתח חשובות מאוד לקידום אורגני ?

ניתוח מילות מפתח מקיף הוא הבסיס לכל אופטימיזציה למנועי חיפוש. בנוסף, שלב זה כולל את ניתוח המתחרים, הקישורים (פנימיים וחיצוניים), הנראות של המדיה החברתית והשימוש הבינלאומי והרב לשוני באתר.

האם נראות האתר משמשת כ-דבר עיקרי בקידום האורגני ?

לנראות של אתר ברשתות החברתיות יש השפעה חיובית על דירוג מנועי החיפוש, בדיוק כמו קישורים נכנסים. כתוצאה מכך שיווק במדיה חברתית צריך להיות חלק מאופטימיזציה מוצלחת של SEO יחד עם כל השלבים הנזכרים.

למה אופטימיזציות טכניות חשובות לקידום ?

אופטימיזציות טכניות לקידום אתרים כוללות לא רק שימוש נכון בתגיות ה-SEO הרלוונטיות כמו תגיות כותרת, מטא תיאורים ותגיות כותרת, אלא גם כוללות שיפור מהירות טעינת העמוד ושימוש בנתונים מובנים. יתר על כן, הוא צריך לכלול אימות שמנועי חיפוש יכולים להוסיף לאינדקס את כל הדפים הרלוונטיים.

מה זה פורטלז , ומה מעניקים ללקוחות ?

כרטיס ביקור דיגיטלי עם רשתות חברתיות - פורטלז
כרטיס ביקור דיגיטלי שמציג את החשבונות העסק כגון פייסבוק , אנסטאגרם , טוויטר או כל אפליקצייה אחרת
יצוג אישי בכרטיס ביק דיגיטלי לעסק - פורטלז
כרטיס ביקור דיגיטלי לשיתוף בקלות באמצעות SMS, Whatsapp ומייל, ללא עמלות
שיווק עסקים - פורטלז
פורטלז קידום עסקים הוא הפתרון המושלם והיעיל ביותר לעסקים
קידום עסקים - פורטלז
דרך פורטלז תוכל לשווק את העסק שלך לפי האיזור , וסוג העסק
קידום בשיטה מקצועית - פורטלז
דרך הפורטל שלנו תוכל להראות את זה בפשוט בשיטה מתקדמת ומקצועית
חיבור לקוחות פוטנצלים לעסק - פורטלז
חיבור בין לקוחות פוטנצלים לעסק בלחיצת כפתור
כרטיס ביקור דיגיטלי - פורטלז
כרטיס ביקור דיגיטלי שמייצג את העסק שלך בצורה מרהיבה ומושכת יותר
חיבור דרך כרטיס ביקור דיגיטלי - פורטלז
כרטיס ביקור דיגיטלי שעוזר ללקוח להגיע לעסק/משרד שלך בנגיעת קסם
Document